Kariéra

Připojte se i vy k našemu týmu specialistů a pracujte s námi na rozšiřování portfolia produktů a vývoji nových technologií.

Micos Telcom se sídlem v Prostějově patří mezi přední dodavatele pasivních prvků pro budování telekomunikačních sítí s dlouhou tradicí. Právě jsme oslavili 30 let úspěšného působení na trhu! Od dubna 2019 se Micos Telcom stal dceřinou společností americké firmy Preformed Line Products (PLP), která se řadí mezi světové výrobce prvků infrastruktury a poskytovatele souvisejících služeb.

 

V současné době hledáme pracovníky na tyto pozice:

  • IT administrátor/ka ERP systému Helios Orange Inuvio a
  • Skladník / Skladnice.

 

IT administrátor/ka ERP systému Helios Orange Inuvio

 

Co vás u nás čeká

Zajišťování podpory a správy informačního systému Helios a spolupráce s kolegy na zlepšování IT procesů ve firmě.

 

Jaké znalosti a dovednosti hledáme

  • Znalost SQL (T-SQL výhodou).
  • Znalost ERP Helios Orange Inuvio nebo Helios Orange výhodou (tvorba tiskových formulářů, uložených procedur, uživatelských sloupců apod.).
  • MS Office, zejména MS Excel.
  • Zkušenosti s MS Power BI výhodou.
  • Obecná znalost práce s PC, znalost problematiky standardních HW počítačových komponent.
  • Flexibilita, schopnost učit se novým věcem, analytické myšlení, samostatnost, dobré komunikační schopnosti.
  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou IT / technického zaměření.

 

Výhodou bude

  • Znalost anglického jazyka (ke čtení dokumentace na Internetu).

 

Co vám můžeme nabídnout

  • Přátelský a stabilní kolektiv.
  • Bonusy / prémie, mobilní telefon, notebook.
  • 5 dní volna navíc.
  • Stravenkový paušál a možnost stravování přímo ve firemní kantýně.
  • Možnost pružné pracovní doby.
  • Kurzy anglického jazyka a další vzdělávací kurzy.
  • Různé společenské akce pro zaměstnance.

 

Skladník / Skladnice

 

Co vás u nás čeká

  • Práce s manipulační a balící technikou.
  • Obsluha automatizovaného skladového systému Kardex.
  • Ukládání, kontrola, naskladnění / vyskladnění zboží.
  • Balení a příprava zboží k expedici.
  • Nakládka / vykládka vozidel.
  • Manipulace a evidence materiálu.
  • Pravidelná inventarizace.

 

Jaké znalosti a dovednosti hledáme

  • Platný průkaz na VZV, případně retrak / regálový zakladač.
  • Zkušenosti ze skladu.
  • Manuální zručnost / fyzická zdatnost.
  • Řidičský průkaz skupiny B.
  • Uživatelská znalost práce s PC.
  • AJ výhodou.

 

Co vám můžeme nabídnout

  • Příjemné a přátelské pracovní prostředí.
  • Práci na ranní směnu.
  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu.
  • Stravenkový paušál, možnost stravování v areálu (výběr z 5 druhů jídel).
  • 5 dní volna navíc.
  • Čtvrtletní bonusy.
  • Další zajímavé benefity.

 

V případě zájmu kontaktujte:

Mgr. Veronika Melzerová
HR coordinator
Tel.: +420 724 189 959
E-mail: hr@micostelcom.cz

Soubory ke stažení

Používáním tohoto webu souhlasíte, že využívá cookies.

Více informací